«12»

17 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

sonq_zoin

sonq_zoin07.12.2014, 19:31:49 ч.

Здравейте,искам да попитам при брадикардия до асистолия и кр.налягане вариращо 80/40 и 80/60 нормално ли ви се вижда в реанимация да бъде прилагано на пациента вливане на пропранолол,пациента е бил с тежък кръвоизлив и анемия ,за съжаление с фатален край е проведеното лечение,ако може да се нарече такова

Отговори на sonq_zoin

r_velikova

r_velikova05.12.2014, 12:54:17 ч.

Здравейте,

Майка ми е на 70 г.

приема пропранол 20 мг2*1 ( тя има базедова болест )

в момента опитва терапия ( предписана й бе преди 2 години )

ко еналаприл

при кръвно 170-180 горна граница след като е взема ко еналаприл 1 бр + 1 бр пропранол след един час кръвното е 160 на ...

може ли сутрин след като е премерила 170-180 ... горна гр

за да нормализира кр налягане да вземе 1бр пропранол 20мг+1 бр ко еналаприл ,

след колко време да премери кр налягане ( до колко време трябва да се нормализира ) и ако напр до един час не се нормализира може ли да вземе 1/2 бр хлофадон ?

А при кави стойности може да приеме 1 бр хлофадон . Благодаря предварително

Отговори на r_velikova

4OFINKA

4OFINKA16.05.2014, 16:16:48 ч.

на 42 г съм,ниско кръвно-108/70/,ускорен пулс-90 удара ,Приемам кандеsартан-2мг,назна4eн ми е ì конкор от 5мг по половин таблетка ,.Като приех конкора еднократно,пулса спадна на 60 удара и се наложи да изпиа около 1 л. вода.Имам анемия,спука ми се кръвоносен съд на ръката . Кръвното варира,безсилие e оби4aйно състоiaние.Бързо се уморяvам ,даже и с елементарни дейности ,ми се повишава кръвното.Питането ми е, да приемам ли от бетаблокера , и по колко,или да го намаля .(когато съм с нiско кръвно)

Отговори на 4OFINKA

chris-tina

chris-tina20.04.2014, 11:14:48 ч.

здравейте, аз вдигам кръвно следствие на стрес, нямам болно сърце. Взимам бета блокер всяка сутрин по 1 и успокоителни-деанкцит сутрин и вечер. но трябва да пътувам със самолет след 1 ден, и съм ме е страх да не вдигна кръвно в самолета. Имам и хлофазелин, какво да правя ако това се случи? имам апарат и ще си го нося в самолета, възможно ли е след като съм взела бета блокера да вдигна кръвно. откакто вземам бета блокери и успокоителни се чувствам много добре и много рядко го вдигам.

Отговори на chris-tina

slavena.1961

slavena.196125.10.2012, 14:16:11 ч.

Почти всички имат такова странично действие. От 30год. възраст пия редовно лекарства и съм сменила много. Всички водят до импотентност само че на някои не го пишел

Отговори на slavena.1961

slavena.1961

slavena.196125.10.2012, 14:08:39 ч.

И аз от 30год съм с високо кръвно.В момента съм на "Микардис","Беталок" и "Норваск" и аспирин протект.Дори кардиолога ми предписа валидол за смучене.Скоро излязох от ритъм със сърцебиене и предсърдно мъждене и от болницата ми ги смениха с нови .Но се оказа че са същите :) ,но на друга фирма.Истината е че няма лекарство което да няма странични действия.и с този напрегнат живот всеки трябва да си създаде режим на хранене и на живот!!!

Отговори на slavena.1961

VALIA

VALIA23.10.2012, 11:11:00 ч.

Майка ми и е хипертоник от 20 години на подържаща терапия но не е вдигала високи стойности на КН оплаква се и от безсъние понякога спи по 2 ч -2011 г излезе от ритъм известно време беше с ритмонорм и го спря от 2 седмици

КН през деня е около 145-150 на 75-80 а вечер 180 195 вземаше тарка 180 мг х 1 табл и трифас след което беше направен холтер на КН 24 ч и смениха лекарствата - трифас и диротон 5 мг 1 х половин табл и верапамил 80 мг 2 х половин табл Моля отговорете какво да направим

Отговори на VALIA

ганеса

ганеса04.10.2012, 13:58:15 ч.

пия вазопрен от 20 г,сега ми капе косата,може ли да е от него

Отговори на ганеса

Петя

Петя11.03.2012, 22:20:58 ч.

Реплика към Петрова

Аз съм на Микардис вече 8 години едно от най-чистите медикаменти ако въобще може да има такива. Все още няма двойник. Първата година ми беше много трудно-тялото ми се бореше вдигах вместо да свалям кръвно. Благодарение на моя лекар издържах и сега се чувствам добре.Спделих го с вас и се надявам да ви е от полза.От 14 години живея в САЩ.

Отговори на Петя

рони

рони16.11.2011, 14:45:24 ч.

пия лориста н от начало ми действаше добре р а напоследък започна да варира 140150-90 ли 110-60 какво ще ме посъветвате

Отговори на рони

Добави коментар »

«12»

Коментари за "Хипертония - отговори"
Страница 1 от 2 • Коментари 17

Добави коментар

Внимание: За да коментираш, моля влез в профила си или се регистрирай.